Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

" Άγιε βασίλη, μην ξηγιέσαι" - ATHENS VOICE Νοέμβριος 2010

Το 'Άγιε Βασίλη, μην ξηγιέσαι" είναι ένα χριστουγεννιάτικο ποίημα που έγραψε ο Μιθριδάτης, για την AthensVoice τον Νοέμβριο του 2010.

Άγιε Βασίλη, μην ξηγιέσαι!

Γράφω ένα γράμμα στον καλό Άγιο Βασίλη
Και του ζητώ σ’ αυτό ένα δώρο να μου στείλει
«Αϊ μου Βασίλη, μουσάτε, παχουλέ
φέρε στο κρεβάτι μου τη Νάντια την Μπουλέ
φέρε μου στο Facebook χιλιάδες φιλαράκια
να μου κάνουν like στης Βανδής τα βιντεάκια
φέρε δυο βαρέλια αμόλυβδη βενζίνα
ή ένα αυτόγραφο «μ’ αγάπη» απ’ τη Ζίνα
όχι τη λαϊκιά, αλλά την αμαζόνα
ή έστω ένα δερμάτινο από τον Πανταζόνα
φέρε μου ένα smart phone, να ’χω λίγο καμάρι
42 ίντσες τελεόραση να χώσω στο δυάρι
φέρε μου ένα δάνειο, κοιμάμαι στο σανίδι
να’χει ταβάνι «επιτόκιο», αυτό του Αθερίδη
δεν έκανα αταξίες, ήμουν καλό παιδί που λες
να φανταστείς δεν ψήφισα ούτε στις εκλογές
Μην ξηγιέσαι άσχημα, καλέ μου Αϊ-Βασίλη
Και στείλε κατιτίς μη σου πω κάνα καντήλι»
Τόσα έγραψα στον Άγιο για να μου φέρει δώρο
Και μου ’ρθε η περαίωση για να πληρώσω φόρo.

Πηγή: Athens Voice

Τώρα και μελοποιημένο και εικονοποιημένο!!


Στίχοι: Μιθριδάτης / Μουσική: Πρύτανης, Μιθριδάτης

2 σχόλια:

  1. με τετοιο γραμμα πως να σου αρνηθει; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα.. Μελοποιημένο είναι σούπερ. Μου έφτιαξες διαθέση και έσκασα και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή